dag 96: Peru en Faro - Reisverslag uit Faro, Portugal van Thomas Schax - WaarBenJij.nu dag 96: Peru en Faro - Reisverslag uit Faro, Portugal van Thomas Schax - WaarBenJij.nu

dag 96: Peru en Faro

Blijf op de hoogte en volg Thomas

03 Februari 2018 | Portugal, Faro

Gisteravond heb ik onverwachts nog een topavond beleefd! Op de camperplaats stonden eigenlijk alleen maar bejaarde Fransen met dikke campers (niet mijn favoriete bevolkingsgroep), dus niet heel veel leven in de brouwerij.. Ik zat rond een uur of 18 in mijn busje aan mijn avondmaal, spitskoolsalade met paprika en wortel, toen ik ineens een gitaar hoorde! Toen ik naar buiten keek zag ik een jong stelletje bij het water zitten met een gitaar. Snel mijn maaltijd naar binnen gewerkt, mijn glas gevuld en naar buiten! Het meisje was ondertussen al haar camper ingegaan dus zat er alleen nog een gast. Ik vroeg hem hoe duur de entree was voor zijn concert en vanaf toen ging het snel.. Hij (Alejandro) kwam uit Peru en had een Duitse vriendin (die ik verder niet meer gezien heb omdat zij de hele avond in de camper heeft gezeten). Ik bood hem ook een wijntje aan, en nog een, en nog een, en nog een. Het was echt een super relaxte gast waar ik heerlijk mee heb zitten ouwehoeren en gelachen. Op een gegeven moment pakte hij zijn fotocamera erbij, zo’n superdeluxe ding, waarmee je als ik het goed begrepen heb, door de sluitertijd langer in te stellen, echt supervette foto’s in het donker kunt maken! We hebben er ook een van mijn busje gemaakt, maar die moet ik nog krijgen dus die volgt later! Rond de klok van 01 uur hadden we 3 liter wijn op en was het tijd om naar de nest te zwalken!

Ik weet niet of het door die vertrekkende camper kwam of doordat ik zo’n ontiegelijke dorst had, maar ik was vanmorgen alweer om 7 uur wakker! Na een liter water en een kop koffie moest ik met samengeknepen billetjes op zoek naar een wc. Ik had gisteren een openbaar toilet gezien naast de kerk, dus onderweg daarnaartoe bidden dat die open was, want anders had ik een probleem.. Mijn gebeden werden gelukkig gehoord en ik kon weer met een opgelucht gevoel terug naar de camper. Toen ik alles had opgeruimd, de olie had gecheckt en de koelvloeistof had bijgevuld, ben ik aangereden naar Faro! Na een ritje van zo’n 2 uur eindelijk weer de zee! Busje geparkeerd op een camperplaats zo’n 100 meter van de landingsbaan en met de fiets richting het strand. Heerlijk uitgewaaid! Vandaag verder een rustdag gehad en ik denk dat ik op tijd ga slapen.. (maar dat dacht ik gister ook..)

  • 03 Februari 2018 - 20:47

    Sander:

    Tot morgen..


  • 03 Februari 2018 - 21:22

    Mareike:

    Amen ;) eeehhhh proost

  • 03 Februari 2018 - 23:19

    Diny Faber:

    Veel plezier met Sander. En geniet van de zon. Hier is het koud. Gr. DINY

  • 03 Februari 2018 - 23:42

    Mam:

    Was weer genieten....

  • 04 Februari 2018 - 13:41

    Nick:

    Veel plezier Olli en Sander. En hou het droog ;)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thomas

Geniet mee als je wilt..

Actief sinds 22 Feb. 2016
Verslag gelezen: 390
Totaal aantal bezoekers 32351

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2017 - 15 September 2018

Roadtrip Europa

Landen bezocht: