Eindelijk vertrekken - Reisverslag uit Aijen, Nederland van Thomas Schax - WaarBenJij.nu Eindelijk vertrekken - Reisverslag uit Aijen, Nederland van Thomas Schax - WaarBenJij.nu

Eindelijk vertrekken

Blijf op de hoogte en volg Thomas

31 Oktober 2017 | Nederland, Aijen

Het plan was eigenlijk om begin oktober al aan te rijden, maar door eerst een griepje en daarna wat problemen met het busje heb ik enige vertraging opgelopen. Maar.. morgenvroeg gaat het dan toch echt gebeuren! Ik heb er zin in!! Weg hier uit die kou.. brrr.. Ik weet nog niet waar ik heen rij, maar dat zie ik morgen allemaal wel! In ieder geval het mooie weer tegemoet!

  • 13 November 2017 - 13:10

    Tim:

    Begin oktober, haha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thomas

Geniet mee als je wilt..

Actief sinds 22 Feb. 2016
Verslag gelezen: 565
Totaal aantal bezoekers 32356

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2017 - 15 September 2018

Roadtrip Europa

Landen bezocht: