dag 181 t/m 189: Cabo de Gata - Reisverslag uit Las Negras, Spanje van Thomas Schax - WaarBenJij.nu dag 181 t/m 189: Cabo de Gata - Reisverslag uit Las Negras, Spanje van Thomas Schax - WaarBenJij.nu

dag 181 t/m 189: Cabo de Gata

Blijf op de hoogte en volg Thomas

26 Mei 2018 | Spanje, Las Negras

De afgelopen week heb ik eigenlijk niet heel veel uitgevoerd.. Ik heb voornamelijk na zitten denken over wat ik nu met mijn leven wil. Maar ik ben er nog steeds niet achter.. Ik denk dat ik maar gewoon in het nu moet leven, zorgen dat ik op dit moment geniet en niet teveel over de toekomst nadenken.. Dan komt er vanzelf wel iets op mijn pad.

Ondertussen heb ik wel een aantal plaatsjes aangedaan in het natuurpark: Cabo de Gata, La Isleta, San José en Las Negras. Er was niet heel veel te beleven hier, maar wel mooie uitzichten en je kon er heerlijk tot rust komen. Ondertussen weer een paar boekjes gelezen, lekker op het strand gelegen, in zee gezwommen en een beetje gewandeld (wat eigenlijk al bijna niet meer te doen is met deze hitte en dan is het nog niet eens vol zomer).

Een middag zat ik op het terras met een kerel van 58 uit Engeland, Nico. Hij had 5 jaar geleden de beslissing genomen om zijn leven om te gooien. In plaats van het hele jaar te werken om de hypotheek te betalen en veel onzinnige dingen te kunnen kopen, werkt hij voortaan alleen nog maar in de zomer in Engeland. Hij verdient dan genoeg geld om de rest van het jaar met zijn camper door Spanje en Portugal te trekken. Heerlijk vond hij het en hij kon het iedereen aanraden.. Ik snapte hem wel..

De volgende stop is Granada! Hier ga ik Barbara en Nuria, die ik eerder in Portugal heb leren kennen, opzoeken.

  • 29 Mei 2018 - 06:55

    Mam:

    Hoi Thomas ...ik weet niet of de volgende zegswijze (vaker gehoord in mijn jonge jaren van mijn moeder) je verder brengt: "Werk alsof je eeuwig zou leven en leef alsof je vandaag zou sterven."...;-)
    Liefs mam
    xxx

  • 04 Juni 2018 - 18:26

    Truus:

    Hee Thomas, Leuk om iets van jou te lezen. Ook ik heb mijn voetafdrukken daar achter gelaten en ja, jouw pad ontvouwt zich vanzelf. Een mooie tijd toegewenst. Die Serra Neveda is onvergetelijk.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thomas

Geniet mee als je wilt..

Actief sinds 22 Feb. 2016
Verslag gelezen: 445
Totaal aantal bezoekers 32325

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2017 - 15 September 2018

Roadtrip Europa

Landen bezocht: