dag 20: Terug en bijkomen - Reisverslag uit Sertã, Portugal van Thomas Schax - WaarBenJij.nu dag 20: Terug en bijkomen - Reisverslag uit Sertã, Portugal van Thomas Schax - WaarBenJij.nu

dag 20: Terug en bijkomen

Blijf op de hoogte en volg Thomas

19 November 2017 | Portugal, Sertã

Ik werd om 9 uur al weer wakker met een klein katertje.. Maar het viel me reuze mee na de hoeveelheden van gister.. Na een ontbijtje met de Slowaakse buren was het voor mij tijd om terug te gaan en afscheid te nemen van de dames.. Was best lastig, want we hebben echt schik gehad de afgelopen week. Voelt alsof we elkaar al veel langer kennen.. Maar we hebben afgesproken dat we elkaar ergens op onze aardbol nog wel een keer gaan treffen. Onder het genot van een Braziliaans muziekje de 75 kilometer terug naar het Workaway adresje.

’s Avonds kwam er alweer een nieuwe vrijwilliger: Anders (hopelijk geen familie van..) uit Denemarken. Aardige gast die hier 10 dagen blijft. De aankomende week gaan we de hectare met eucalyptusbomen verder kappen en prepareren voor andere gewassen. Daarnaast gaat Philip ons leren hoe je met een motorzaag kunt werken. Hopelijk hou ik al mijn ledematen..

Ik ga de aankomende dagen denk ik geen nieuwe reisverslagen maken, omdat elke dag toch een beetje hetzelfde zal zijn.. Maar als er iets leuks of interessants te melden is, dan hoor je van me! Adeus!!

  • 20 November 2017 - 18:12

    Mam:

    Hoop idd dat Anders anders is. ;)
    Werk ze.
    Liefs mam

  • 20 November 2017 - 19:46

    Rick:

    nou we kijken er naar uit want de verslagen zijn leuk om te lezen grt neef rick

  • 21 November 2017 - 09:04

    Maike:

    Met een glimlach op de lippen lees ik je verhalen Thomas. Heerlijk zoals jij kunt schrijven over je belevenissen.
    Groetjes Maike

  • 21 November 2017 - 15:28

    Marly:

    Hoi Thomas,

    Ondanks alle drukte op het werk is het zo leuk om tussendoor je reisverslagen te lezen.
    ik hoop dat je er nog heel veel volgen. Groetjes Marly

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thomas

Geniet mee als je wilt..

Actief sinds 22 Feb. 2016
Verslag gelezen: 645
Totaal aantal bezoekers 32271

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2017 - 15 September 2018

Roadtrip Europa

Landen bezocht: