dag 114 t/m 126: Aljezur - Reisverslag uit Aljezur, Portugal van Thomas Schax - WaarBenJij.nu dag 114 t/m 126: Aljezur - Reisverslag uit Aljezur, Portugal van Thomas Schax - WaarBenJij.nu

dag 114 t/m 126: Aljezur

Blijf op de hoogte en volg Thomas

05 Maart 2018 | Portugal, Aljezur

Ik heb de laatste tijd geen verslagen bijgehouden, maar ik heb me wederom echt prima vermaakt bij dit adresje! Super aardige mensen en ook het werk was goed te doen. Ik heb de afgelopen tijd eigenlijk voornamelijk gezaagd en getimmerd! Ik heb een (vind ik zelf) mooie bloembak gebouwd en een schutting gezet. Daarnaast nog een irrigatiesysteem aangelegd zodat ze daar een groentetuin aan kunnen leggen. Nog even en ik mag mezelf handig noemen :)

Buiten het werk om heb ik ook veel schik gehad met de andere vrijwilligers. Op dit adresje was je niet zo onderdeel van het gezin als dat ik eerder heb meegemaakt, maar het was meer met de vrijwilligers onder elkaar. Ook prima! We hebben best veel ondernomen buiten het werk om: een paar keer de zonsondergang bekeken vanaf het strand of vanaf een grote rots waar we opgeklommen waren, 2x de Pizzaparty bezocht, een grote hippiemarkt bezocht in Barão de São João, lekker uit eten geweest. Al met al 2 super weken gehad. Jammer dat ik zo snel alweer moest gaan.. maar ik mocht altijd terugkomen als ik in de buurt was, dus wie weet..

Op www.quintaalma.com kun je een tent boeken als je met eigen ogen mijn bloembak wilt aanschouwen!

Afgelopen maandag richting Lagos gereden, omdat pap morgen een weekje komt buurten. De camperplaats in Lagos ligt naast het voetbalveld en ik hoorde ineens een boel herrie.. Bleek dat de Algarve Cup gespeeld werd, een toernooi voor vrouwenvoetbal. Helaas was ik niet meer in de gelegenheid om de Oranje Leeuwinnen aan te moedigen in Albufeira, maar ik heb het moeten doen met Zuid-Korea tegen Canada! Als ik eerlijk moet zijn, was de regenboog het hoogtepunt van de wedstrijd.. Morgen rij ik naar Luz waar pap een oude bekende aan het helpen is in zijn villa met uitzicht op zee. Als hij daar klaar mee is gaan we samen op pad met het busje!

  • 07 Maart 2018 - 16:07

    Mam:

    Veel plezier met pap. Liefs mam xxx

  • 07 Maart 2018 - 17:49

    Diny Faber:

    Wat heerlijk toch, volgens mij echt genieten daar.
    En als ik het goed begrijp zie ik jou nog wel een keer een eigen huisje bouwen.
    Fijn dat je vader een weekje op bezoek komt.
    Lekker samen keuvelen met een potje bier of een glaasje wijn.
    Tot de volgende keer.

  • 11 Maart 2018 - 07:43

    Christien:

    Hoi Thomas, sinds kort lees ik jou verslagen, kon het niet vinden, ben er niet zo handig in haha.
    Heb er vaak om zitten lachen.
    Ik zie wel dat je het erg naar je zin hebt.
    Geniet ervan en veel plezier met pap.
    groetjes Christien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thomas

Geniet mee als je wilt..

Actief sinds 22 Feb. 2016
Verslag gelezen: 463
Totaal aantal bezoekers 32279

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2017 - 15 September 2018

Roadtrip Europa

Landen bezocht: