dag 24: Shit!!! - Reisverslag uit Sertã, Portugal van Thomas Schax - WaarBenJij.nu dag 24: Shit!!! - Reisverslag uit Sertã, Portugal van Thomas Schax - WaarBenJij.nu

dag 24: Shit!!!

Blijf op de hoogte en volg Thomas

23 November 2017 | Portugal, Sertã

Het zou vandaag de hele dag gaan regenen, maar de Portugese weermannen zijn blijkbaar net zo slecht in het voorspellen als de Nederlandse.. Na een lekker ontbijtje weer fris en fruitig aan het werk. Dat fris en fruitig was echter van korte duur.. toen we bij het bos aankwamen lag daar 2000 kilo stront te wachten. Ik dacht eerst dat Philip onze dry-toilet had geleegd, maar zo’n hoop stront krijgen we in 2 dagen niet gebaard.. Bah bah.. Fijn werkje dus voor vandaag.. Ben blij dat dat niet gisteren was, want dan had ik mijn ontbijt denk ik niet binnengehouden.. We hebben met zijn drieën (Anders, Adam en ik) alles door het bos verspreid. Toen het wat warmer begon te worden, hadden inmiddels ook honderdduizend vliegen hun weg naar de stront gevonden.. Aan de geur wen je op een gegeven moment wel, maar ik werd echt schijtziek van al die strontvliegen die eerst lekker op de stront gingen zitten. En daarna in mijn gezicht, wegslaan, weer op mijn gezicht, wegslaan, weer op mijn gezicht.. GRRRRR!!!!!

Nondejuu.. dit was echt de zwaarste dag tot nu toe! Ik weet niet hoeveel kruiwagens ik door het taaie bos heb gereden, berg op, berg af.. En die hooivork vol met stront weegt ook meer dan een bak koffie. Ja ik weet het, ik ben niks gewend.. Ik had tijdens de lunch zoveel pap in de armen dat ik mijn (eet)vork bijna niet meer naar mijn mond kon brengen..

Na de lunch ging Philip ons leren hoe je met een kettingzaag om moet gaan. Echt bruut zo’n ding! Ik heb mijn eerste bomen inmiddels geveld. ’s Avonds kon ik echt niks meer.. Alleen nog maar op de bank gelegen met de laptop op schoot! Het was inmiddels ook begonnen met regenen.. How is!! Daarvoor ben ik niet naar het zuiden gereden!!!

  • 24 November 2017 - 18:04

    Mam:

    Ik blijf lachen om jou...

  • 24 November 2017 - 19:28

    Natascha:

    Geweldig! Nog eens wat anders dan ambtenaar zijn :-)

  • 24 November 2017 - 19:38

    Petra Custers:

    Ha die Thomas, haha zwaar leventje daar. Je hoeft in ieder geval 's avonds niet meer te sporten !! Leuk om je verslagen te volgen. Dus wees gewaarschuwd wat je allemaal schrijft .... Geniet ze daar. Groeten uit Bergen.

  • 25 November 2017 - 10:49

    Nick:

    Shit dat het is gaan regenen en dat je van dat schijt werk moet doen. Ik had die kerel gezegd dat hij lekker door de stront kan zakken met die crap van hem. Gelukkig weet ik dat jij je door een beetje poep niet laat wegjagen. Heb je nu zo iets van, kak ik ben er klaar mee? Of ga je na een weekendje ontlasting gewoon weer door?

  • 25 November 2017 - 11:12

    Theo Tebarts:

    Thomas een geweldige ervaring. Ik heb vroeger veel varkensstallen moeten mesten meestal met een kater.
    Hierdoor klaag je wel niet meer zo snel als je normaal werk moet doen. Ik ben blij dat je je goed vermaakt en nog veel plezier op deze tocht door Europa.

  • 25 November 2017 - 16:56

    Pap:

    Hoi Thomas! Alles wat je na binnen werkt moet ook nar buiten en biologisch verwerkt worden. Je weet er alles over. Verder heb je het naar je zin, uit je verslagen te lezen. Geniet van je tijd. Groetjes!pap en christiane

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thomas

Geniet mee als je wilt..

Actief sinds 22 Feb. 2016
Verslag gelezen: 530
Totaal aantal bezoekers 32299

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2017 - 15 September 2018

Roadtrip Europa

Landen bezocht: