dag 11: Coimbra - Reisverslag uit Coimbra, Portugal van Thomas Schax - WaarBenJij.nu dag 11: Coimbra - Reisverslag uit Coimbra, Portugal van Thomas Schax - WaarBenJij.nu

dag 11: Coimbra

Blijf op de hoogte en volg Thomas

10 November 2017 | Portugal, Coimbra

Vandaag door naar de volgende bestemming: Coimbra. Ik had gezien dat er op de route een golfbaan lag en laat ik nou net super veel zin hebben om te golfen. Het was niet een heel spannende baan, maar wel met super snelle greens wat het spelletje best lastig maakt! Met een natte rug terug in de bus (niet van de inspanning maar van de zon) om verder te rijden naar Coimbra. Ik had daar een gratis camperparkeerplaats gevonden aan de rivier de Mondego op loopafstand van het centrum. Eenmaal aangekomen wil ik de bus vol enthousiasme achteruit inparkeren.. KRRRKKKKK. How.. dat was de fietsendrager! Zo de helling ingeparkeerd! Maar na een beetje buigen en wrikken zit hij volgens mij weer goed! ’s Middags lekker door het centrum gesjokt en wederom op een zonnig terrasje beland. Oh wat smaken die pilsjes toch lekker in het zonnetje! ’s Avonds nog de stad in en met een voldaan (lees: redelijk dronken) gevoel in bed gekropen! Heerlijk geslapen!!

• 11 November 2017 - 20:53

Diny Faber :

Leuke foto's Thomas. Volgende keer je moeder uitnodigen om te golfen. Gr Diny en Ben