dag 8: Aveiro - Reisverslag uit Aveiro, Portugal van Thomas Schax - WaarBenJij.nu dag 8: Aveiro - Reisverslag uit Aveiro, Portugal van Thomas Schax - WaarBenJij.nu

dag 8: Aveiro

Blijf op de hoogte en volg Thomas

07 November 2017 | Portugal, Aveiro

Toen ik wakker werd scheen het zonnetje alweer lekker, geen wolkje aan de lucht. Er is hier geen stroom op de betonnen plak dus ging ik even naar het overdekte centrum om mijn laptop en telefoon op te laden onder het genot van een kopje koffie. Meteen even het reisverslag bijgewerkt. Daarna ben ik op zoek gegaan naar het huis waar Mart in een ver verleden heeft gewoond toen hij hier stage heeft gelopen. Daarna nog een fikse wandeling gemaakt door de stad. Toen kreeg ik een berichtje van Karlijn dat haar scriptie was goedgekeurd, dus daar moest op gedronken worden. Oh ik zat daar heerlijk op een terrasje in het zonnetje met een cerveja. Langs me liep een gracht waar van die gondels met toeristen voorbij kwamen. Aveiro wordt ook wel het Venetië van Portugal genoemd. Ik vind het heerlijk om mensen te kijken en ben de rest van de middag lekker op het terras blijven zitten. Het is niet bij één cerveja gebleven ☺
Haha ik schoot trouwens in de lach toen er 2 gondels met Chinezen voorbij kwamen. Allemaal het fototoestel in de aanslag en knippen maar!! Ik denk dat die op één vakantie net zoveel foto’s maken als ik in mijn hele leven..

Ik heb nog steeds geen douche gevonden trouwens.. Morgen naar Praia da Barra, dat ligt aan zee en daar is een camping dus kan ik eindelijk douchen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thomas

Geniet mee als je wilt..

Actief sinds 22 Feb. 2016
Verslag gelezen: 312
Totaal aantal bezoekers 32270

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2017 - 15 September 2018

Roadtrip Europa

Landen bezocht: