dag 175 en 176: Rust zacht.. - Reisverslag uit Alhaurín de la Torre, Spanje van Thomas Schax - WaarBenJij.nu dag 175 en 176: Rust zacht.. - Reisverslag uit Alhaurín de la Torre, Spanje van Thomas Schax - WaarBenJij.nu

dag 175 en 176: Rust zacht..

Blijf op de hoogte en volg Thomas

25 April 2018 | Spanje, Alhaurín de la Torre

Toen ik maandag bijna bij het vliegveld was om mam op te halen, ging ineens het lampje van de temperatuur knipperen.. Ow ow.. Gelukkig was het nog maar 2 kilometer en nadat ik de koelvloeistof op het vliegveld had bijgevuld was het knipperen verholpen. Mooi!

Ik vond het leuk om mam weer eens in het echt te zien en zij was blij dat ze me weer een lekkere knuffel kon geven! Na een ritje van zo’n 35 kilometer kwamen we aan bij het golfresort in Alhaurin. Het lag er heerlijk rustig tussen de bergen. We werden vriendelijk ontvangen met een glaasje Cava en de kamer zag er prima uit! Dat beloofde een paar mooie dagen te worden. We hebben enkele uurtjes lekker bijgekletst onder het genot van een Portugees rood wijntje en rond middernacht was het tijd om te gaan slapen. Om half 2 zaten we echter ineens rechtop in bed omdat mam haar telefoon ging.. Het was tante Gerda met slecht nieuws.. Opa was zojuist overleden.. Het ging de laatste tijd al niet zo goed met hem, maar dat het zo snel zou gaan hadden we niet verwacht. Na dit treurige nieuws hebben we de rest van de nacht bijna geen oog meer dichtgedaan.

De volgende ochtend zijn we maar wel gaan golfen om even op andere gedachten te komen. Het was een prachtige en uitdagende baan. Met 3 birdies op de kaart kon ik ook nog eens tevreden zijn met mijn spel.. Maar ja, het voelde toch raar.. Na het golfen zijn we aan de slag gegaan om alles met de verzekeringsmaatschappij te regelen zodat we terug naar Bergen konden. Toen dat allemaal was geregeld zijn we nog even naar Mijas gereden om te gaan eten. Op zich een leuk dorpje, maar ook niet heel bijzonder.. Wel lekker gegeten..

We hebben een vlucht terug voor woensdagavond. Dan kan mam nog wat dingen regelen voor de begrafenis en ik vond het wel fijn om samen met haar terug te gaan. Het is jammer genoeg niet de vakantie met mam geworden die we voor ogen hadden, maar we hebben er toch het beste van gemaakt. Zaterdag is de begrafenis van opa en ik blijf zelf tot 4 mei in Bergen.

Dus mocht je de aankomende dagen een neger rond zien lopen in Bergen die op mij lijkt, denk dan niet dat mam vroeger een scheve schaats heeft gereden met Bill Cosby.

  • 27 April 2018 - 08:55

    Joop:

    Beste Thomas, gecondoleerd met opa.
    Al reageer ik bijna nooit, het is leuk om je verhalen te lezen!
    take care

  • 02 Mei 2018 - 11:33

    Annet Holtermans:

    Hoi Thomas,

    Sorry voor de late reactie. Maar toch langs deze weg gecondoleerd met het verlies van je opa.
    Misschien dat ik je idd nog zie in Bergen en anders een prettige voortzetting na 4 mei!
    Veel plezier en tot een volgende keer in hopelijk leukere omstandigheden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thomas

Geniet mee als je wilt..

Actief sinds 22 Feb. 2016
Verslag gelezen: 647
Totaal aantal bezoekers 32283

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2017 - 15 September 2018

Roadtrip Europa

Landen bezocht: