dag 27: Rust!! - Reisverslag uit Sertã, Portugal van Thomas Schax - WaarBenJij.nu dag 27: Rust!! - Reisverslag uit Sertã, Portugal van Thomas Schax - WaarBenJij.nu

dag 27: Rust!!

Blijf op de hoogte en volg Thomas

26 November 2017 | Portugal, Sertã

Regen? Het zonnetje schijnt gelukkig weer! Het Franse gezin is vandaag vertrokken om in de buurt naar huizen te kijken die ze misschien willen kopen. De rest van de mensen hier ging vandaag naar een markt in de buurt, maar er was niet genoeg plek in de auto voor iedereen dus ben ik maar ‘thuis’ gebleven.. Even lekker wat Thomas-tijd, zonder schreeuwende kinderen of iets dergelijks. Ik ben eerst lekker een stukje gaan fietsen door de omgeving, niet te doen met die bergen.. Daarna lekker een vers sapje (sinaasappel, citroen, granaatappel) geperst en een filmpje gekeken met een wijntje! Ik vind mensen om me heen top, maar ik hou er zo nu en dan ook wel van om even lekker op mezelf te zijn.
Toen iedereen terugkwam zijn we buiten bij een kampvuur brood gaan bakken. Toen de fles wijn weer leeg was, kreeg ik een rondleiding door de wijnkelder. Man.. echt briljant zoiets! Dat zou ik ook wel willen doen! Al met al was het weer een gezellige avond. Op een gegeven moment vroeg Matthias (oudste zoontje hier) hoelang ik nog blijf.. Ik zei dat weet ik nog niet.. Toen zei hij: ik hoop dat je voor altijd hier blijft. Als je wil mag je wel in mijn slaapkamer slapen. Haha super schattig..
Het was trouwens de laatste avond van Maria, die inmiddels al 3 dagen op rij nu wijn heeft gedronken.. Ik kan wel zeggen dat ik een goede invloed op haar heb!

  • 27 November 2017 - 18:14

    Diny Faber :

    Thomas ik hou mij aanbevolen voor jou wijn.
    Laat ons maar mee genieten.

  • 27 November 2017 - 18:35

    Mam:

    Haha... goede invloed....ik hoop dat Maria zich houdt aan de richtlijnen van de Gezondheidsraad: 1 glas per dag :) (mocht je dat vergeten zijn)
    Liefs mam.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thomas

Geniet mee als je wilt..

Actief sinds 22 Feb. 2016
Verslag gelezen: 666
Totaal aantal bezoekers 32282

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2017 - 15 September 2018

Roadtrip Europa

Landen bezocht: